Program de relansare a vanzarilor pe piata auto din Romania

Piata auto din Romania este afectata direct de schimbarile economice petrecute in ultimele luni.
Majoritatea jucatorilor de pe piata auto estimeza scaderi ale vanzarilor de pina la 75-80% pentru anul 2009. Multe showroom-uri se inchid sau isi schimba destinatia. Numai in Bucuresti, mai bine de 25% dintre acestea au fost deja inchise sau deschiderea de centre noi s-a sistat.
CleverBS, lider pe piata de instruire de personal, vine cu o solutie pentru relansarea vanzarilor auto din Romania: un program care va schimba radical piata auto, de la nivelul cel mai adanc, al vanzatorului in sine…

CE SE INTAMPLA AZI PE PIATA AUTO DIN ROMANIA
Multe Marci se leaga cu disperare de noile taxe auto, de facilitatile oferite de Guvern (vezi programul RABLA) pentru a pastra o parte din vanzarile inregistrate in anii anteriori.
Amenintarea este cu atat mai mare cu cat pe o piata totala de masini noi si Second Hand de 300.000 de unitati, anul trecut au fost importate peste 300.000 de autoturisme second hand, care ar acoperi astfel nevoia pentru un an in Romania.
Mai mult, parcurile bancilor si firmelor de leasing devin neincapatoare pentru masinile ce sunt returnate de catre clientii care nu mai pot sau nu mai vor sa plateasca ratele destul de mari si aleg sa renunte la avansul si ratele platite pana in acel moment pentru a face fata noilor conditii economice. Masinile inapoiate sunt apoi revandute la preturi preturi foarte atractive pentru clienti, insa foarte mici pentru producatorii auto…

CLIENTI VERSUS VANZATORII DIN SHOWROOM
Pe o piata saturata de oferte din ce in ce mai atractive, Clientul isi schimba comportamentul, devine pretentios, selectiv, cauta un “deal” mai bun financiar, dar si atentia ce nu i-a fost acordata in toti acesti ultimi ani de catre vanzatorii din showroom-uri care altadata vindeau masinile fara sa depuna un efort semnificativ.
Astazi, vanzatorii din showroom-uri sunt blocati, privesc neputinciosi ca procedura facila de livrare de masini, practicata pana acum, devine un proces real de vanzare in care Clientul are un cuvant foarte greu de spus.
Este un moment in care cei ce isi vor alinia politicile interne si stilul de lucru la cerintele pietei vor ramane in picioare, iar cei care vor lucra pe stilul vechi vor continua sa isi inchida showroom-urile pentru a isi restrange activitatea sau chiar vor renunta la o piata din ce in ce mai dinamica, din ce in ce mai selectiva.

PROGRAMUL DE RELANSARE A PIETEI AUTO DIN ROMANIA
Clever BS, lider pe piata de instruire de personal, vine cu o solutie: un program care vrea sa schimbe radical piata auto, de la nivelul cel mai adanc, de la vanzatorul in sine, cariua sa ii ofere o noua paradigma, un nou mod de lucru, sa il ajute sa inteleaga schimbarea, sa o asimileze, sa isi adapteze stilul de lucru, sa invete tehnici si metode noi, apoi sa obtina rezultate, pentru el in primul rand, apoi pentru compania unde lucreaza.
Programul in sine pleaca de la situatia dificila prin care trece intrega industrie auto, foloseste din plin experientele noi si le imbina cu tehnici si tactici de vanzare dovedite eficiente in momente de schimbare si de recul pe diverse piete.
Un om de vanzari care trece printr-un astfel de program are sansa sa se autoevalueze si sa ia o decizie: este facut pentru aceasta meserie sau este mai bine sa lase locul altuia? Este un moment important care va schimba piata auto din temelii, un moment caruia ii vor supravietui doar cei ce vor sti sa se adapteze.

INFORMATII SI DETALII SUPLIMENTARE
Detalii despre cum functioneaza programul de relansare a pietei auto din Romania, despre informatiile transmise si tehnologia de invatare folosita, despre oamenii care au conceput acest program, puteti afla de la Dl. Adrian Dascalu – Managing Partner CleverBS (Tel fix: 031.425.33.21, Mobil: 0727.703.706, E-mail: adrian.dascalu@CleverBS.ro )

PowerON